Victoria’s Secret-ის „ანგელოზების“ ეპოქა დასრულდა - ბრენდმა რებრენდინგი და დიდი ცვლილებები დააანონსა. შოუები, რომლებიც 1995 წლიდან იმართებოდა, აღარ ჩატარდება და გამოდის, რომ უკანასკნელი შოუ 2019 წელს ჩატარდა. დადებული დაბალი რეიტინგის გამო, ბრენდის ხელმძღვანელობამ განგაში ატეხა და პოზიტიურ ცვლილებებზე დაიწყო მუშაობა.
ცვლილებების შესახებ დღეს გახდა ცნობილი.
VS-მა ბრენდის საქმიანობაში ქალების გძლიერების მიმართულება იყოს პრიორიტეტული და შედეგად ორი ახალი ინიციატივა წარადგინა.
Victoria’s Secret Collective და Victoria’s Secret-ის ლობალური ფონდი ქალებში კიბოს გავრცელების წინააღმდეგ. პირველი მათგანი ცნობილ ადამიანებს გააერთიანებს, რომლებიც საზოგადოებაში დადებითი ცვლილებების დამკვიდრებას უწყობენ ხელს და აქტივიზმს უკავშირდებიან. წამყვან სახეებს შორის არიან პრიანკა ჩოპრა, ადუთ აკეჩი და ამერიკელი ფეხბურთელი ქალი, მეგან რაპინოუ.
მეორე ფონდი კი ყოველწლიურად მინიმუმ 5 მილიონ დოლარს გაიღებს მისი პროფილის საქმიანობისთვის.
მასალის გამოყენების პირობები






