ამჯერად, კომპანია ისეთ ბრენდებთან გაერთიანდა, როგორებიც Wolt და Carrefour არიან. აღსანიშნავია, რომ Carrefour სულ ახლახანს დაემატა Wolt-ზე და მომხმარებელს ამიერიდან შეუძლია მიიღოს1000-ზე მეტი დასახელების პროდუქცია, სურსათი, ხილ-ბოსტანი და ჰიგიენური საშუალებები სახლიდან გაუსვლელად.
6 ნოემბრიდან, Mastercard-ით გადახდის შემთხვევაში, მომხმარებლები თბილისსა და ბათუმში, უფასო მიტანის სერვისით ისარგებლებენ.
შეგახსენებთ, რომ ეს არ არის კომპანიების პირველი კოლაბორაცია - COVID-19 პანდემიის დასაწყისში, საგანგებო მდგომარეობის დროს, Mastercard და Wolt გაერთიანდნენ და მომხმარებელს, უფასო მიტანის სერვისი შესთავაზეს.
ხოლო, რამდენიმე თვის წინ, Mastercard და Carrefour ქალაქ თბილისის მერიისა და საქართველოს წითელი ჯვრის საზოგადოების მიერ ინიცირებული პროექტის ფარგლებში ხანდაზმულ ადამიანების დაეხმარნენ - Carrefour-ის ნებისმიერ ფილიალში, 1 თვის განმავლობაში, Mastercard-ით გადახდილი თანხის ნაწილი, მარტოხელა მოხუცების დახმარების ფონდში გადაირიცხა.
Mastercard-ის შესახებ:
მასტერქარდი ((NYSE: MA), www.mastercard.com , არის ტექნოლოგიური კომპანია გადახდების გლობალურ ინდუსტრიაში. ჩვენ ვმართავთ მსოფლიოში გადახდის ყველაზე სწრაფ საპროცესინგო ქსელს, რომელიც ერთმანეთთან აკავშირებს მომხმარებლებს, ფინანსურ ინსტიტუტებს, სავაჭრო ქსელებს, მთავრობასა და ბიზნესს 210 -ზე მეტ ქვეყანაში. მასტერქარდის პროდუქტები და სისტემები უფრო აადვილებს, უსაფრთხოსა და ეფექტურს ხდის ყოველდღიურ სავაჭრო საქმიანობას, როგორიცაა შოპინგი, მოგზაურობა, ბიზნესისა და ფინანსების მართვა. შემოგვიერთდით Twitter@MasterCardNews-ზე, ჩაერთეთ საკითხების განხილვაში ბლოგზე „ტრანზაქციის მიღმა“ (Beyond the Transaction Blog) და გამოიწერეთ უახლესი ამბები „Engagement Bureau“-დან (http://newsroom.mastercard.com)
მასალის გამოყენების პირობები