2018 წლის 20-22 სექტემბერს Check In Georgia-ს ფარგლებში და თიბისი ბანკის მხარდაჭერით, ბათუმში საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალი Ad Black Sea გაიმართება. სამი დღის განმავლობაშიბათუმში მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყნიდან სარეკლამო ინდუსტრიაში მომუშავე წარმატებული ადამიანები მოიყრიან თავს.
Ad Black Sea ფესტივალის ფარგლებში დაინტერესებულ პირებს შესაძლებლობა ექნებათ დაესწრონ საერთაშორისო დონის სემინარებს, მიიღონ უახლესი ინფორმაცია რეკლამის ინდუსტრიაში არსებულიტრენდების და ტენდენციების შესახებ. წელსაც დამსწრე აუდიტორიას საკუთარ გამოცდილებას და ცოდნას მსოფლიოში წამყვანი სპიკერები გაუზიარებენ. მათ შორის იქნებიან:
John Pallant - Creative Director, Brouhaha, UK;
Luna Maurer - Creative Director, MONIKER, Netherlands;
Iñaki Martí Mata - Executive Creative Director, Service Plan, Spain;
Dan Williams - Creative Director, The Mill's London studio, UK.
ამერიკული სააგენტოს Sagmeister & Walsh-ის თანადამფუძნებელი, გრაფიკული დიზაინერი, არტ დირექტორი და ილუსტრატორი - Jessica Walsh-ი, რომელიც არაერთი ჯილდოს მფლობელია.
გარდა ამისა, ფესტივალზე წარდგენილი იქნება 700-ზე მეტი ნამუშევარი, რომლებიც 10 კატეგორიაში გადანაწილდება. Ad Black Sea-ს დამფუძნებლებმა სპეციალურად ჟიურის 15 კაციანი შემადგენლობამოიწვია.
3 დღის განმავლობაში ფარული კენჭისყრის მეშვეობით ფესტივალის ჟიური საუკეთესო ნამუშევრებს სხვადასხვა კატეგორიაში გამოავლენს. გამარჯვებულები ოქროს, ბრინჯაოსა დავერცხლის მედლებით დაჯილდოვდებიან. ასევე სხვადასხვა ნომინაციაში გამოვლინდებიან საუკეთესო სააგენტოს ტიტულის ნომინანტებიც.
● Film,
● Film & Craft,
● Print & Publishing,
● Out of Home,
● Radio,
● Design & Branding,
● Digital & Mobile,
● Advertising Campaigns,
● Media, Branding Content & Visual Storytelling.
საქართველო საერთაშორისო დონის რეკლამის ფესტივალს უკვე მეოთხე წელია მასპინძლობს. პირველად AD Black sea-მ სტარტი 2015 წელს აიღო და მას გამოხმაურება მოჰყვა არამარტო საქართველოშიარამედ მთელი რეგიონის მასშტაბით.
წელს ფესტივალში მონაწილეობას მსოფლიოს 20-ზე მეტი ქვეყნის სარეკლამო სააგენტო მიიღებს. AD Black Sea 2018-ის მიზანი საქართველოში სარეკლამო ინდუსტრიის განვითარება, სარეკლამოპროდუქტების ხარისხის გაზრდა და მონაწილეების წახალისებაა.
მასალის გამოყენების პირობები